Kesian Kucing Aku..

9:50:00 PM

   Masuk arini, dah seminggu kucing aku demam.. Mata dia berair, hidung berair, asyik batuk-batuk.. Dah la badan nampak lemah, asyik baring je.. Before ni dia selalu gigit-gigit kaki aku masa tengah sedap-sedap tengok TV.. Ni die sakit, sedih lak rasa..



   Cuba tengok mata dia, kesian kan.. Aku dah banyak kali lap tapi 2 minit kemudian tetap macam tu juga.. Kesian kucing aku.. Dia pemalas, asyik tido je keje.. Dah la selalu ambil port yang best-best. Atas sofa la, atas baju aku la, atas aku pun selalu.. Tapi aku tetap sayang dia.. Ceeeng..., cepat-cepat lah sembuh okay? Tu lah, asyik gaduh ngan kucing kuning tu je keje, kan da sakit.. Nanti dah tak demam kita main wresting-wrestling lagi okay.. Get well soon.. Much love from me ^_^

P/S: Gambar tu aku dah edit-edit.. Kucing aku bukan separuh camtu okay.. Ni bukan Catdog.. Harap maklum..

You Might Also Like

1 comments