Blog Pilihan - Cicak Dan Lelabah

3:09:00 PM

   Harini takde apa buat apa sangat selain uruskan adik lelaki aku yang masih sekolah tu. Parents aku busy jadi aku yang ambil alih tugas tu. Kesian aku. Pagi-pagi hantar, tengah hari siapkan dia untuk sekolah agama, then petang ambil dia lak. Tak kisah lah, dapat pahala kan tolong mak ayah. Hehe.

   Jadi hari ini aku just blogwalking. Masa blogwalking tu, blog Cicak Dan Lelabah ni lah yang aku lepak paling lama. Aku suka cara penulisan dia sebab sangat santai, cam direct from mouth to keyboard, haha. Entri-entri dia banyak mengenai makanan yang dia makan*makan je keje dia, hehe* dan luahan hati dia. Haha, part luahan hati tu paling klakar.

   Nama blogger ni Sri, pelajar UIA dari couse Biotechnology. Orangnya sweet and funny, but please jangan singgah just kerana rupa okay*padahal aku pun sama*. Dia ni student + freelancer graphic designer, so kalau korang nak order boleh la pm dia. Serius, design dia memang superb dan dia dah banyak buat design untuk blogger lain. Korang mesti kenal Eqbal Zack, kan? Haa, dia ni la yang bertanggungjawab design blog Abg Eq sampai masuk newspaper, awesome kan? Tak yah banyak cerita, jom terjah blog dia!


P/S: Tujuan entri ni bukan lah nak promote atau apa, sebabnya traffic blog ni pun tak banyak. Just aku suka nak share something yang aku suka. Jom!

You Might Also Like

0 comments