Genius! Beli Rumah Bernilai USD 330,000 Dengan Harga USD 16!

7:11:00 PM

   Ramai orang yang bijak kat dunia ni, tapi tak ramai yang betul-betul bijak menggunakan kebijaksanaan dorang untuk dapat kelebihan. Dan bila ada orang yang mampu buat camtu, orang yang tak mampu mula lah nak buat kecoh. Cuba tengok video ni, seorang lelaki berjaya memiliki sebuah rumah mewah berharga USD 330,000 dengan hanya modal sebanyak USD16.

   Apa yang geniusnya pada dia ialah dia bijak menggunakan undang-undang kat negeri tersebut, Texas supaya dapat claim ownership untuk rumah tersebut. Apa yang dia buat adalah sah disisi undang-undang dan rumah tersebut memang dah jadi milik dia. 100% respect. Korang boleh ke buat? Aku sendiri tak mampu nak buat, haha.

  Tapi yang fail-nya, jiran-jiran sebelah rumah lak sakit hari sebab senang-senang je dia boleh dapat rumah tu. Apahal lak, kan? Dorang tak boleh buat, nak bising-bising lak. Siap nak halau mamat tu dari rumah dia. Lain lah mamat tu pecah rumah ke, merompak ke. Manusia, kan? Iri hari punya pasal, macam-macam hal. Ni semua bala ni, bala.


You Might Also Like

0 comments