Aku Stop Blogging.

7:15:00 PM


   Masuk hari ni, dah hampir 2 bulan aku aktif dalam berblogging. Aku masuk contest, segmen, promote blog kat Facebook, blogwalking, dan macam-macam lagi lah semata-mata untuk promote blog ni. Aku akui memang penat dan hasilnya tak lah gempak sangat. Tapi aku puas, sebab from zero sekarang aku dah kenal apa itu dunia blog. Banyak perkara yang aku dah belajar tentang blogsphere dan aku dengan yakin boleh cakap dalam banyak-banyak perkara tu, ada diantaranya yang boleh aku gunakan untuk perbaiki diri aku.

   Dalam 2 bulan ni, inilah pencapaian aku:
  • Income Nuffnang - RM0.15*ceh*
  • Income Advertlets - RM3.159*lepas buat beli nasi lemak je*
  • All time pageviews - 14 769
  • Highest daily pageviews - 2 200++
  • Best entry pageviews - 2 963
  • Highest online - 20
  • Followers - 143
  • Fanpage like - 8
  • Rating Alexa - 15 012 (MY) 3 096 579 (Global)*jadi lah kan..*

   Kelakar jugak tengok, sebab nampak sangat blog ni masih tak feymes. Tapi tak kisah lah, sebab niat aku pun cuma untuk belajar something new dan share benda-benda yang aku suka. 4 bulan cuti ni, at least I have something to be proud of. Secara keseluruhannya, blogging ni dah banyak mengubah point of view aku. Terima aku aku ucapkan kepada semua sifu-sifu, followers dan rakan-rakan blogger aku kat sini.

   Bila aku kata berhenti ni, tak adalah berhenti terus. Aku masih akan post benda-benda yang aku rasa nak share ngan readers aku.  Tapi takde lah aktif cam sekarang, sampai 4,5 entri sehari. Mungkin just once a while. Dan aku akan stop dari promote blog aku gile-gile cam sekarang, so just mengharapkan followers sedia ada dan juga SEO.

    Aku tak pasti sampai bila, tapi yang pasti aku tetap akan blogwalking kat blog-blog korang cam biasa, dan aku akan follow dan comment kalau ada mana-mana blog yang menarik. So, jangan lupa tinggalkan link korang untuk aku, okay? Nak contact aku? Senang je, boleh tinggalkan komen kat chatbox aku. Terima kasih dan jumpa lagi ^_^

You Might Also Like

1 comments