Doktor, Sakit Dan Superbike.

4:36:00 PM

   Akhirnya selamat juga berjumpa dengan doktor. Dia kata bukan masalah serius pun, tapi disebabkan tempoh sakit tu dah lama, dia bagi injection. 1st time tak rasa sakit cam nak tampar-tampar tegur kat doktor tu. Benda ni  ikut pengalaman sebenarnya, kalau doktor tu dah bepengalaman, tak ada masalah. Tapi kalau cam baru-baru nak blaja, sory lah, aku lagi rela buat sendiri.

   Akhirnya, satu injection, 3 pil bisa, 1 pil kejang urat. Apahal lah banyak sangat pil bisa tu sampai 3, tak leh ke combine jadi sebiji je, kan senang aku nak telan. Habis je jumpa doktor, aku gi kat belakang klinik tu, sebab ayah aku kata ada benda best kat situ. Tengok-tengok je, AWESOME!! AMAZING!! MARVELOUS!!




   Untuk pengetahuan korang, aku memang minat superbike camni. Well, tipikal lelaki lah kan. Serius memang minat. Terus hilang rasa sakit tu, siap curi-curi amik gambar lak. Haha.. Style lah doktor ni! Hehe. Hurm.., adakah kerjaya aku nanti memungkinkan aku memiliki superbike seperti ini dalam usia muda? Well.., mungkin juga.. Aku perlu berusaha, yeah!

You Might Also Like

0 comments