Salwa Ismail GA - Hadiah Diterima!

1:24:00 AM

   First thing first, thank you so much pada owner blog salwaismail.blogspot.com, sebab pilih aku sebagai salah seorang pemenang untuk giveaway yang baru je tamat beberapa hari lepas. Aku dapat 3rd place, dan hadiahnya adalah sehelai T-Shirt Padini. Petang tadi bungkusan tu sampai, dan aku rasa excited sangat.

Bungkusan Pos Ekspress dari Salwa Ismail ^_^
Tolong ignore view dari tingkap aku, hehe
   Well, sebenarnya ini first time aku masuk GA / contest berbentuk camni dan menang. So aku happy sangat! Aku tak kisah sangat tentang hadiah, yang penting rasa seronok untuk join tu ada. Again, thank you very much Salwa for the gift. Appreciate it so much! By the way, dia ada buat satu lago contest yang sangat menarik, sebab hadiah dia adalah Ringgit Malaysia! Kalau nak join, click sini.

You Might Also Like

10 comments